Страхова компанія ІНГО

Оберіть свій страховий захист. Всі страхові продукти та рішення ІНГО створені аби забезпечити ваш спокій і заощадити час та гроші.
30 років надійності
30 років надійності
  • Стабільна репутація та фінансові показники, підтверджені рейтингами
  • Цифрові інструменти та сервіси страхування онлайн, доступні 24/7
  • Цілодобова онлайн підтримка
  • Максимальний страховий захист на всі випадки життя
  • Гнучкі та сучасні страхові рішення для ваших особистих потреб та потреб бізнесу
  • Найкращі практики з компенсації збитків для клієнтів страхової компанії INGO
Детальніше про INGO
1 172
млн грн.
Cумарні страхові виплати (2023 рік)
Часті питання
В цьому розділі ми зібрали питання стосовно страхових продуктів, що виникають у клієнтів найчастіше. Якщо ви не знайшли інформацію, яка вас цікавить, будь ласка, скористайтесь формою зворотного зв’язку.
Часті питання
Як працює компанія ІНГО?

Страхова компанія ІНГО продовжує роботу в Україні та виконує усі зобов’язання за укладеними договорами страхування. У зв’язку з воєнним станом деякі філії та агенції перейшли на роботу онлайн, інші продовжують працювати в офісах.

Уточнити особливості роботи регіональних офісів можна за номером 0 800 215 553 або у чатах компанії Viber/Telegram

Як проводиться врегулювання страхових випадків?

Наразі ІНГО надає можливість отримувати страхові відшкодування за спрощеною системою. Це означає, що страхову виплату можна оформити дистанційно без вашого візиту до офісу.  

Кожен збиток розглядається відповідно до умов конкретного договору страхування. Всі події (збитки) будуть врегульовані компанією, як випадки з покриттям, за виключенням обмежень, вказаних в кожному конкретному договорі страхування.  

Документи, необхідні для прийняття рішення щодо страхового відшкодування, приймаємо у вигляді сканованих або фотокопій на електронну пошту.  

Для медичного страхування:

Для автострахування та майнових видів страхування cc@ingo.ua    

В заяві обов’язково просимо вказати актуальний контактний номер телефону та електронну пошту застрахованої особи, за якими можна зв’язатися у разі необхідності будь-яких уточнень.

Куди звертатись для оформлення страхового випадку? Чи можливе в компанії онлайн страхування?

Реєстрація страхових випадків відбувається у звичайному режимі через звернення до контакт-центру за номером 0 800 215 553 (безкоштовно з усіх номерів операторів в Україні). Для звернення з-за кордону рекомендуємо використовувати чати у Вайбер/Телеграм або звертатися за телефоном +380 44 490 27 47 (вартість дзвінка згідно з тарифом вашого мобільного оператора).  

Медичний контакт-центр ІНГО працює цілодобово.  

Технічний контакт-центр (авто та майно) працює цілодобово.  

Усі питання, що виникають, можна поставити співробітникам контакт-центру.