Страхова компанія «ІНГО» постійно працює над покращенням сервісу для застрахованих. На цей раз компанія оновила сервісні чат боти у найбільш популярних месенджерах Viber та Telegram, які допомагають клієнтам отримувати швидший і простіший доступ до сервісу медичного страхування.

Відтепер просто в чат боті можна згенерувати власну електронну картку застрахованої особи, яка є точною копією пластикової. Завдяки цьому ви легко можете підтвердити наявність полісу під час візиту до лікаря або аптеки.

Також в новій версії чат-боту тепер можна подати заявку на плановий візит до лікаря через форму 103-онлайн, а також безпосередньо в чаті звернутися до лікаря-координатора.

За словами директора з особистого страхування Сергія Майстренка, це вже дозволило зменшити терміни очікування клієнтів та зручність користування сервісом медичного страхування. «В подальших планах компанії – розширення практичного функціоналу чат-боту», - зазначив він.