СК «ІНГО» вдосконалила чат-бот для обслуговування клієнтів за полісами медичного страхування!

Нові можливості чат-бота ІНГО створені для зручної подачі заявок на відшкодування витрат за медичним страхуванням. Тепер клієнти ІНГО можуть легко та швидко подавати електронні заяви безпосередньо через чат-бот без зайвих візитів до офісу.

Процес став максимально простим та ефективним: потрібно просто завантажити необхідні документи через чат-бот, виконуючи вказівки та підказки бота, після чого заявка миттєво потрапляє до системи ІНГО. Це вдосконалення дозволяє швидко обробляти запити клієнтів.

Важливою перевагою є можливість слідкувати за статусом заявки на відшкодування прямо у чат-боті. Нововведення спрощує та прискорює процес взаємодії з компанією, дозволяючи зосередитися на вирішенні ваших потреб у медичному страхуванні.

Спробуйте зручний сервіс ІНГО вже зараз! 

icon
Підписуйся на новини
щоб бути в курсі спеціальних пропозицій та всього найцікавішого!